Zboom

نرم افزارهای مدیریت ارسال و پیگیری سفارش برای آنلاین شاپ ها

یکی از مهم ترین دغدغه های پیشروی آنلاین شاپ ها، علاوه بر ارسال کالا ، مدیریت ارسال و پیگیری سفارش ها می باشد. خصوصا زمانی که تعداد درخواست ها زیاد شده و مدیریت آنها سخت شود. راه حلی که به ذهن می رسد نرم افزارهای مدیریت ارسال و پیگیری سفارش است. این نرم افزارها بعضا به شکل خدمتی جداگانه و یا جزئی از یک نرم افزار بزرگتر در اختیار کاربر قرار می گیرد. در این مقاله به معرفی برخی از این نرم افزارها می پردازیم.

زی بوم، ابزاری برای مدیریت ارسال و پیگیری سفارش

زی بوم این امکان را به شما می دهد تا مرسولات خود را راحت تر مدیریت کنید. پنل زی بوم ویژگی های متفاوتی دارد که به فرآیند مدیریت ارسال و پیگیری سفارش ها کمک ویژه ای می کند. با ورود به بخش مرسولات می توانید اطلاعات مربوط به فرستنده و گیرنده را وارد کنید. از این بخش نیز می توانید روند ارسال کالا تا زمان رسیدن به دست مشتری را به صورت دقیق پایش کنید. همچنین امکان بارگذاری فایل اکسل برای ورود اطلاعات مرسولات به صورت دسته ای و یکجا برای شما وجود دارد.

این پنل این امکان را به شما می دهد تا سفارشات خود را نیز مدیریت کنید. از طریق ورود به بخش سفارشات می توانید به صورت یکجا وضعیت کلی آنها را ببینید و در صورت نیاز به صورت دقیق تر آن را بررسی کنید.

به طور کلی پنل زی بوم با طراحی ساده و امکانات مختلف مدیریت ارسال و پیگیری سفارش ها را بسیار آسان و دسترس کرده است. برای آشنایی با ویژگی های دیگر زی بوم پیشنهاد می شود روی امکانات کلیک کنید.
همچنین در صورت نیاز می توانید از طریق لینک ثبت نام به پنل زی بوم وارد شوید و از آن استفاده کنید.

پایش و مدیریت ارسال به کمک تاپین

تاپین یک سامانه مدیریت مرسولات است که به طور خاص برای فروشگاه‌های آنلاین طراحی شده است. این نرم‌افزار با اتصال خودکار به پلتفرم‌های فروش و سیستم‌های پرداخت، فرآیند دریافت و پردازش سفارش‌ها را برای شما ساده می‌کند. تاپین امکان ردیابی لحظه‌ای سفارشات را هم برای فروشگاه‌ها و هم برای مشتریان فراهم می کند. همچنین با ارائه گزارش‌های جامع و دقیق، به مدیران کسب‌وکار کمک می‌کند تا عملکرد لجستیکی خود را تحلیل و بهینه کنند.

پیگیری سفارشات و مدیریت ارسال با آمادست

پلتفرم آمادست یک راهکار هوشمند برای مدیریت حمل‌ونقل و لجستیک کسب‌وکارهاست که با هدف افزایش بهره‌وری در فرآیند ارسال و دریافت کالا طراحی شده است. این نرم‌افزار امکاناتی مانند مدیریت ناوگان، رهگیری لحظه‌ای مرسولات، ارتباط مستقیم با رانندگان، گزارش‌گیری دقیق، و بهینه‌سازی مسیرها را در اختیار شما قرار می‌دهد. آمادست با ارائه یک داشبورد جامع و امکان یکپارچه‌سازی با سیستم‌های دیگر، فرآیندهای زنجیره تأمین را شفاف، سریع و قابل کنترل کرده است.

این نرم افزار ها همگی ابزارهایی برای مدیریت ارسال ساده تر و پیگیری سفارش ها بودند که معرفی شدند. هر کدام از این نرم افزارها قابلیت استفاده شدن توسط آنلاین شاپ های ایرانی را دارند زیرا که نرم افزارهای داخلی هستند. در این میان پیشنهاد ما پلتفرم زی بوم است، زیرا که مزایایی همچون ارسال از در فروشگاه به در خانه‌ی مصرف کننده و هماهنگی با دیگر پلتفرم های ارسال کالا و انتخاب هوشمند از میان آنها را در خود جای داده است.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا