Zboom

برخی اصول در بهینه سازی فضای انبار وجود دارد که باعث افزایش سرعت آماده سازی سفارش ها می شود. دسته بندی منطقی محصولات باعث می شود تا کالای مورد نظر سریعتر پیدا شود و در افزایش سرعت آماده سازی سفارش نقش اساسی دارد. همچنین می توان با قراردادن محصولات پرفروش در محل های در دسترس تر به افزایش سرعت آماده سازی سفارش ها کمک بزرگی کرد. یکی دیگر از روش هایی که می تواند به افزایش سرعت آماده سازی سفارش کمک کند، استفاده از کد گذاری محصولات و سیستم انبارداری پیشرفته است. به نوعی که در سیستم انبارداری مشخص شده باشد که محصول با کد 123 کجای انبار قرار دارد.
ز گذشته تا حالا ارسال کالا برای دوستانمان در خارج یا داخل شهر یکی از دغدغه ها بوده است. با این تفاوت که در گذشته روش های ارسال کالا بسیار محدود و اندک بود؛ اما خوشبختانه این روزها با پیشرفت تکنولوژی، همه گیر شدن استفاده از اینترنت و تغییر سبک زندگی مردم، روش ها و کسب و کارهایی که در ارسال محصولات فروشگاه اینترنتی به سمت مشتریان به شما کمک می کنند، به وجود آمدند. اگر در گذشته شما فقط با شرکت ملی پست طرف حساب بودید، این روزها شرکت های زیادی در قالب های مختلف و با هزینه ها و مزایای متنوع اقدام به ارسال محصولات فروشگاه اینترنتی شما به سمت مشتریان می کنند. در این مقاله می خواهیم به شناخت روش های مختلف ارسال محصولات فروشگاهی و بررسی سه شرکت پستی بپردازیم، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.
ارسال سریع یا ارزان یک تصمیم استراتژیک برای فروشگاه شما است. زیرا بر روی رضایت مشتری تاثیر مستقیم دارد. بعضی مشتریان نیاز دارند کالا هر چه سریعتر به دستشان برسد ولی از طرفی برخی مشتریان نیاز دارند، ارسال با کمترین هزینه انجام شود. این تصمیم بر روی هزینه های فروشگاه شما تاثیر مستقیم دارد و میزان سود شما را دست خوش تغییرات قرار می دهد. پس نیاز است به این مسئله دقیق تر نگاه شود. یکی از عوامل تاثیرگذار بر این امر به نوع فروشگاه و محصولات شما می باشد که در ادامه آنها را با هم بررسی خواهیم کرد.
ارسال کالا از شهری به شهر دیگر یکی از دغدغه های کلیدی فروشگاه ها می باشد. ارسال بسته به شهرستان ها روش های مختلفی دارد اما هر کدام، مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این مقاله می خواهیم به بررسی هر کدام از روش های ارسال بسته به شهرستان، بپردازیم.
یکی از استرس های همیشگی دریافت کنندگان بسته های ارسالی، آسیب دیدن سفارششان می باشد. این موضوع باعث عدم رضایت مشتریان از فروشگاه ها و ارسال کنندگان کالا می شود و در نهایت فروش آنها را کم می کند. در این مقاله نکاتی گفته شده که فروشندگان با رعایت کردن آنها می توانند، مرسوله را با کیفیت بهتری به دست مشتری خود برسانند و برای آنها تجربه مثبتی رقم بزنند.
اسکرول به بالا