بهینه سازی عملیات

صنعت لجستیک همواره با چالش‌های پیچیده‌ای مانند محدودیت منابع، شرایط محیطی نامطلوب، مسائل امنیتی و زیرساخت‌های ناکافی دست و پنجه نرم می‌کند. زی‌بوم با ارائه یک زیرساخت فناورانه پیشرفته، راهکارهایی برای بهینه‌سازی و همکاری متقابل ارائه می‌دهد تا به شرکت‌های لجستیک کمک کند ضمن کاهش هزینه‌ها، بهره‌وری را افزایش دهند. این شامل بهره‌برداری از میکروهاب‌ها برای تسریع فرآیند تحویل و استفاده از تحلیل داده‌های بزرگ برای بهبود عملیات است.

مزایای زی‌بوم برای شما:

عملیات لجستیک خود را با زی‌بوم متحول کنید و از فناوری‌های پیشرفته بهره‌مند شوید.

سرویس‌های زی‌نو

میکروهاب ها در صنعت لجستیک به عنوان واسط های توزیع عمل می کند که در نقاط استراتژیک شهری یا مناطق پرجمعیت قرار دارند تا فرآِند تحویل را تسریع کنند و کارایی را افزایش دهند.
آشنایی بیشتر با زی‌نو

سرویس‌های زی‌میکس

زی‌بوم باارائه سناریوهای ترکیبی در مراحل مختلف(فرست‌مایل، میدمایل، لست‌مایل) به سرویس دهندگان لجستیکی امکان بهینه سازی فرآیندهای خود را می دهد.
مشاهده سناریوهای زی‌میکس

سرویس‌های زی‌نو

میکروهاب‌ها در صنعت لجستیک به عنوان واسط‌های توزیع عمل می کند که در نقاط استراتژیک شهری یا مناطق پرجمعیت قرار دارند تا فرآِیند تحویل را تسریع کنند و کارایی را افزایش دهند.
آشنایی بیشتر با زی‌نو

سرویس‌های زی‌میکس

زی‌بوم با ارائه سناریوهای ترکیبی در مراحل مختلف (فرست‌مایل، میدمایل، لست‌مایل) به سرویس دهندگان لجستیکی امکان بهینه سازی فرآیندهای خود را می دهد.
مشاهده سناریوهای زی‌میکس