بهینه سازی هزینه‌های حمل

کاهش هزینه‌های حمل برای کسب‌وکارها چالشی است که نیازمند راهکارهای مؤثر است. زی‌بوم با به کارگیری فناوری‌های پیشرفته، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که از طریق تعریف سناریوهای لجستیکیِ شخصی سازی شده و استفاده از میکروهاب، هزینه‌های حمل‌ونقل خود را کاهش دهند. این اقدامات به بهینه‌سازی مسافت‌های حمل و افزایش بهره‌وری منجر شده، که در نهایت باعث مدیریت هوشمند و اقتصادی‌ هزینه‌های لجستیکی می‌گردد و به شرکت‌ها کمک می‌کند تا در بازار رقابتی برتری یابند.

مزایای زی‌بوم برای کسب‌وکار شما:

با زی‌بوم هزینه‌های خود را کاهش دهید و به سمت مدیریت اقتصادی حرکت کنید

سرویس های زی‌کلاب

زی‌بوم امکانی را برای شما فراهم کرده که می‌توانید بر اساس معیارهای مختلفی مانند زمان تحویل کالا، قیمت سرویس و سطح کیفیت، سرویس مدنظرتان را انتخاب کنید.
مشاهده سرویس‌های زی‌کلاب

آشنایی با زی‌نو

میکروهاب ها در صنعت لجستیک به عنوان واسط های توزیع عمل می کند که در نقاط استراتژیک شهری یا مناطق پرجمعیت قرار دارند تا فرآِند تحویل را تسریع کنند و کارایی را افزایش دهند.
آشنایی بیشتر با زی‌نو

سرویس‌های زی‌میکس

زی‌بوم باارائه سناریوهای ترکیبی در مراحل مختلف(فرست مایل،میدمایل،لست مایل) به سرویس دهندگان لجستیکی امکان بهینه سازی فرآیندهای خود را می دهد.
مشاهده سناریوهای زی‌میکس

سرویس‌های زی‌کلاب

زی‌بوم امکانی را برای شما فراهم کرده که می‌توانید بر اساس معیارهای مختلفی مانند زمان تحویل کالا، قیمت سرویس و سطح کیفیت، سرویس مدنظرتان را انتخاب کنید
سرویس‌های زی‌کلاب

آشنایی با زی‌نو

میکروهاب‌ها در صنعت لجستیک به عنوان واسطه های توزیع عمل می‌کنند که در نقاط استراتژیک شهری یا مناطق پرجمعیت قرار دارند تا فرآیند تحویل را تسریع کنند و کارایی را افزایش دهند.
آشنایی با زی‌نو

سرویس‌های زی‌میکس

زی‌بوم با ارائه سناریوهای ترکیبی در مراحل مختلف (فرست‌مایل، میدمایل و لست‌مایل) به سرویس‌دهندگان لجستیکی امکان بهینه‌سازی فرایندهای خود را می‌دهد.
مشاهده سناریوهای زی‌میکس