زیبوم؛ نوآوری و همگرایی در قلب لجستیک
زیبوم بر محوریت تفکر اکوسیستم در خدمت انسان (E2H) بنا نهاده شده است؛ این مفهوم میگوید که کسبوکارها باید به جای تمرکز بر نیازهای فردی، به تصویری از کل نیازهای انسانها توجه کنند.
یک اکوسیستم، تجلی همزیستی و تعادل بین اجزای زنده و غیرزنده است که در یکپارچگی با هم عمل میکنند؛ آسیب دیدن هر یک از این عناصر میتواند به توازن اکوسیستم ضربه بزند. البته که اکوسیستمها نتیجهی پدیدههای طبیعی هستند و نه ساختهی دست بشر؛ در دنیای زیبوم نیز، ما با الهام از این تعادل طبیعی، به دنبال ایجاد اکوسیستمهای پایدار در صنعت لجستیک هستیم. ما میخواهیم از طریق همکاری و مشارکت، نظمی نوین در حوزهی لجستیک ایجاد کنیم و تجربهای نو در دسترسی و تحویل کالا ارائه دهیم.
زیبوم در تلاش است تا با پایداری و مراقبت از محیط کسبوکار، بستری برای رشد و نوآوری فراهم آورد و به کسبوکارهای کوچک و نوپا یاری رساند تا در مسیر تغییرات صنعت قدم بردارند و در کنار رقبای قدرتمند خود رشد کنند.
ماموریت ما
چشمانداز زیبوم در امتداد ارزشهایش قرار دارد؛ یعنی فراهم کردن بستری مناسب برای رشد و توسعه بازیگران لجستیکی و به دنبال آن، ایجاد یک اکوسیستم در صنعت لجستیک. نوآوری و تکامل مشارکتی هر یک از نقشهای این زنجیره، لازمه تحقق آن است
ارزش های ما
از آنجایی که زیبوم در پی ایجاد زمینهای (بستر) برای فراهم ساختن امکان تعاملات بازیگران صنعت لجستیک است، مهم ترین ارزش برند، همکاری و مشارکت و به دنبال آن تکامل مشارکتی است. پس از دستیابی به این مشارکت، احترام به محیط زیست را سرلوحه کار خود قرار می دهد. در آخر نیز به دنبال بالا بردن سطح رضایت از زندگی در مشتریان است.